Resan inställd

Jag är helt knäckt just nu.
Vi skulle precis åka iväg med båten, då ringer min mormor och säger att morfar inte alls mår bra. Att han sitter i en fåtölj och mumlar och mormor han inte få kontakt med honom. Han bara tittar ut i luften.

Det blir till att ringa ambulansen som kommer till morfar på en gång. Jag och min bror får stanna kvar i båten när mamma,pappa och mormor åker in till sjukhuset. Vi väntar hela natten på att någon ska ringa. Jag trodde att min morfar var död.

Kl 5 på morgonen kommer min pappa tillbaka till båten. På sjukhuset hade det visat sig att min morfar har fått en stroke. Han lever, men kommer aldrig bli helt återställd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0